Subject: FW: 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Kurgla uudismaa tee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 13:27:59 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 22, 2024 1:26 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: 'Karl Kärpuk' <[email-masked]>
Subject: RE: 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Kurgla uudismaa tee mahasõidu
probleem

Tere,

Tänan tähelepanekute eest!

1.	Vastava spetsialisti kinnitus on lisatud projekti seletuskirja lk
8 pt 3.7 Truubid ja kraavid.
2.	Truubi tüüpjoonis on ära kustutatud proj.materjalidest.
3.	Tähispostid ette näha vaja ei ole. Liiklussagedus riigiteel nr
11304 Aruküla-Kostivere, lõigul km 2.609-7.709 – 539 a/ööp ning
olemasolevad tähispostid samuti puuduvad.

Korrigeeritud DIGI-projekti (viimase versiooni) saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/de7esnrpvnbltgpb6gmn5/CD_PP-24-07-Kurgla-uu
dismaa-tee-ja-Kiiaj-rve-tee_221024.zip?rlkey=hr0wzmvbrojgu4fjv5bz3mb4m
<https://www.dropbox.com/scl/fi/de7esnrpvnbltgpb6gmn5/CD_PP-24-07-Kurgla-u
udismaa-tee-ja-Kiiaj-rve-tee_221024.zip?rlkey=hr0wzmvbrojgu4fjv5bz3mb4m&dl
=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar [mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 22. oktoober 2024 12:50
To: Aleksandr <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Kurgla uudismaa tee mahasõidu
probleem

Tere.

Tänan projekti eest.

1.	Kui olete veendunud, et esitatud lahendus (ristumiskoht ilma
kraavita) ei kahjusta riigitee toimimist ja korrakohast kasutamist ning
riigitee muldkeha niiskusrežiim ei halvene, siis võib sellise lahenduse
ette näha. Palun lisage siis vastav kinnitus seletuskirja.
2.	Truubi tüüpjoonist pole vaja lisada.
3.	Tundub, et varem on tähelepanuta jäänud tähispostide teema. Kas on
vaja tähispostid ette näha? Või on teadlikult tähispostid ära jäetud.
Vajab täpsustamist.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 18, 2024 12:26 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 'Karl Kärpuk'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Kurgla uudismaa tee mahasõidu
probleem

Tere,

Esitame (vastavalt ettepanekule) korrigeeritud töö nr PP-24-07 "Harju
maakond, Raasiku vald, Kurgla küla, riigitee 11304 Aruküla-Kostivere km
4,000 ja Kurgla uudismaa tee ning Jõelähtme vald, Aruaru küla, riigitee
11103 Maardu-Raasiku km 9,292 ja Kiiajärve tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt" kooskõlastamiseks uuesti.

Korrigeeritud DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/6uh51tyj98z9vvtcbokyv/CD_PP-24-07-Kurgla-uu
dismaa-tee-ja-Kiiaj-rve-tee_181024.zip?rlkey=7bj4tvxh6s3u46f7rq1ytnw7p
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6uh51tyj98z9vvtcbokyv/CD_PP-24-07-Kurgla-u
udismaa-tee-ja-Kiiaj-rve-tee_181024.zip?rlkey=7bj4tvxh6s3u46f7rq1ytnw7p&dl
=0> &dl=0

PS. Vastavalt korrigeeritud lahendusele, ristumiskoha projektlahendus (sh
vertikaallahendus) on korrigeeritud selliselt, et ristumiskoht saaks ilma
kraavita/nõvata ehitada. Ristumiskohast põhja poole (piki riigiteed)
olemasoleva heki kõrvale on kindluse mõttes projekteeritud 20m pikkune
väike nõva. Ühtlasi, projektist on ära võetud ka mahasõit Silla kinnistule
(kü 65101:002:0115), omaniku soovil.

Palun Teie tagasisidet korrigeeritud proj.lahendusele.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Karl Kärpuk [mailto:[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 16. oktoober 2024 14:37
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Teelahendused OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Madi Nõmm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Kurgla uudismaa tee mahasõidu
probleem

Tere!

Transpordiamet on kooskõlastanud OÜ Teelahendused töö nr PP-24-07 "Harju
maakond, Raasiku vald, Kurgla küla, riigitee 11304 Aruküla-Kostivere km
4,000 ja Kurgla uudismaa tee ning Jõelähtme vald, Aruaru küla, riigitee
11103 Maardu-Raasiku km 9,292 ja Kiiajärve tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt".

11304 Aruküla-Kostivere maantee ja Kurgla uudismaa tee ristumiskoha
lahenduse juures on tekkinud maaomaniku vastuseis. Lisasin manusesse
kõnealuse mahasõidu asendiplaani. Maaomanik ütleb, et ei taha enda
katastri peal (Silla 65101:002:0115) näha mingeid muudatusi (rääkisin ka
täna telefonitsi uuesti maaomanikuga ning otsus jääb endiseks). See
tähendab, et mahasõidule projekteeritud kraavi ei tohi ikkagi kaevata
(ühtlasi ka mitte joonisel näha olevat mahasõitu nende kinnistule, kuid
see ei ole probleem).

Lisasin manusesse olukorra skeemi, kuhu kandsin peale ka pinnavee info.
Aluspinnaseks on rähkne liivsavi.

Kas on mõeldav seda mahasõitu ilma kraavita ehitada?

Lugupidamisega,

Karl Kärpuk

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi

+372 52 59 019

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.